søndag den 17. juli 2011

2. Dag - afslapning ved pool

Efter en nat i aircon selskab (rigtig gode penge at bruge) vågnede jeg tidligere end tidligt, sindsyg så højt sprinkleranlægget i haven var, oveni det også aircon og køleskabet... åhh hvor jeg savnede mine ørepropper !!

De blev med at vande hele morgen, og selv da de stoppede med at vande larmede det.... hvad f..... sker der ?? havde bare lige lykkeligt glemt cikaderne og deres "sang" - har aldrig hørt noget larme så meget, det ringer for ørerne ligesom efter Take That koncerten... ja, har hørt lørdags koncert blev aflyst, jeg har bare været så heldig :-)

På med solcremen, bikini - pakke bogen, både den på lyd og paperback - ned og reservere en plads ved poolen.

Ja, kan jo ligeså godt lige fortælle lidt om Chaplins Appartments.
Jeg bor heldigvis i den nye bygning (hvis man kan kalde det for nyt)
Mit toilet virker
Jeg har ingen kakelakker
Jeg kan næsten ikke høre den såkaldte vagthund gø
Har udsigt til poolen
Mit køleskab virker
- som du nok har gættet er der flere af de andre der har det modsatte af ovenstående.

Der er ikke en eneste ansat at se nogen steder på hotellet, endelig i løbet af formiddagen kommer der en der begynder at rydde lidt op, nogen får fixet problemerne på værelset, vi får opsnuset der er rengøring på onsdag (håber jeg har nok toiletpapir), og måske - men kun måske - åbner pool baren i morgen, men egentlig skal den bare holde lukket, meget billigere at handle i supermarkedet på den anden side af vejen.

Som tidligere nævnt så larmer cikaderne helt vildt, faktisk så meget at jeg måtte skrue helt op for min iPod, men omkring kl 14 fik vi endelig fred, nå nej ikke fred, nok nærmere noget der larmede endnu mere !! 4 rusiske piger, topløs i poolen - hvad sker der lige her, hvorfor er den nogen folkeslag der bare generelt larmer og talere højere end andre. Vi var ca 15 danskere, men vi kunne ikke høre hvad vi selv tænkte, og tror også cikaderne et kort overblik stoppede og tænkte... HVAD nogen der larmer mere end os !!

Var et smut nede i byen og tjekke supermarkeder ud og lede efter internet, tror jeg har fundet det billigste supermarked og internet slal jeg ned og tjekke efter maden.

Nogen af de andre danskere fandt nogen efterladte luftmadrasser som vi alle delte, så har brugt en stor del af dagen i poolen på sådan en.

Efter en morfar (det skal man tage på ferier sydpå), et bad i et brusebad uden forhæng og slange der kun lige var lang nok til jeg kunne stå op, gik jeg ned til byen som nu ser helt anderledes ud, masse neon lys, mange mennesker og en dejlig brise.

Fandt en restaurant ved stranden, fik en kold Mythos og bestilte et udvalg af forretter, mums...

BILLEDE

Positive:
1. Lydbøger, kan kun anbefale det.
2. Apple adaptere, så man kan overføre billeder fra iPhone/kamera til IPad
3. Mygge spray, kun 1 myggestik.

Negative:
1. Må vist ud og købe min egen luftmadras i morgen.
2. Ingen ting at smøre solcreme / aftersun på ryggen.
3. Savner nogen at sludre med.

Har siddet her på restaurant og skrevet dagens indlæg, nu vil jeg drikke min øl ud og finde den bar der har gratis internet - så håber jeg at kunne upload og får en kold drinks.

Tak for i dag, god arbejdslyst til jer der skal på arbejde i morgen tidlig og fortsat god ferie til jer andre :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar