søndag den 24. juli 2011

8. dag - sidste dag

Sov igen længe inden jeg endelig fik mig bevæget ned til poolen, og har været så meget i vandet og på luftmadras at mit håndklæde slet ikke er blevet brugt i dag.

Omkring kl 12 skulle vi jo havde tjekket ud, men der var aftalt med manager og vores guide at vi kunne få lov til at blive på værelserne indtil bus afgang - men det kunne vi så ikke alligevel.

Jakob fra fam. Kokkedal og jeg fik begge ringet til rejseselskab, talte flere gange med dem, men der var intet at gøre, vi må tjekke ud nu. Så fik pakket det sidste og ned til poolen igen, men der var ingen at aflevere nøglen til, så er det lidt svært og ærgeligt, for så kunne jeg jo havde fået et bad.

Resten af dagen var igen som altid super hyggelig.

Vi får oprettet en facebook side med alle billeder fra ugen, så de sidste email adresser blev udvekslet, den sidste dukkert blev taget og især den sidste sol og varme blev nydt - har jo fået masser af sms omkring det ekstrem dårlige vejr i Danmark... øv øv

På med civil tøj, ned på stam restaurant og spise lidt mad inden bussen ko og hentede os.

Desværre var det ikke vores guide Sophie der hentede os, og vi måtte lade venneparret fra Nordsjælland blive tilbage, de skal nemlig være her i 2 uger, men heldigvis er der facebook og pigen og jeg har allerede aftalt sushi aften.

Nu sidder jeg i lufthavnen og venter på flyet hjem til Danmark, dagligdagen og Langeland.

Positive: 
1. Hyggelig dag
2. Dejlig solbrun
3. Middag med andre

Negative:
Der er kun en kæmpe negativ ting, og det er at ferien er slut og jeg på ingen måde har lyst til at tage hjem !!

De sidste tanker og indtryk kommer senere... :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar