søndag den 24. juli 2011

6. Dag - hygge dag og middag

Satte vækkeuret til meget tidligt, men måtte opgive løbeturen, snotten og feberen havde vundet, damm.

Sov lidt længere, sprang i bikinien og ned til poolen og en plads i solen.

Tager aldrig mere væk fra dansker kolonien, der var sket så meget den dag jeg havde været væk. 

De var ikke blevet ryddet op fra den store privat fest fra dagen før, så det havde de andre selv måtte, og da Sophie (guiden) kom, fik hun fat i "manageren" og han fik så mange skældud...

Havde en dejlig dag ved poolen, der blev rigtig sludret imellem alle, vi lavede vand arobic, hyggede og grinte.

Tidligere på ugen havde vi talt om fælles spisning torsdag, og det fik vi planlagt lidt mere og faren fra Fam. Kokkedal fik bestilt bord på vores lokale restaurant.

Kl. 20.00 troppede det meste af "klikken" op samt to damer som ikke havde været ved poolen hele ugen. 

Vi fik dejlig græsk mad, kolde drinks og rigtigt hyggede som kun dansker kan.

Bagefter var vi forbi supermarkedet og købe øl mv., brød ind til poolen, fik tændt laternerne og sluttede aften af med vittigheder og grin :-)

Postive:
1. Solbrun
2. Gode (og dybe) snakke
3. Hyggelig aften

Negative:
De sidste par dage har jeg virkelig vredet min hjerne for at finde på negative ting, og jeg kan bare ikke... Det eneste er at Charlie sendte mig en sms og spurgte om jeg snart glædede mig til at komme hjem.. og nej det gør jeg ikke, ikke med de mennesker og stemning - så håber at taxa strejke gør at vi får et par dage mere på hotellet.

Over and out for to night...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar