søndag den 17. juli 2011

Indledning

Efter lang tid overvejelse (eller retter sagt, det føltes som lang tid, men var faktisk ret kort tid) har jeg valgt at tage på ferie alene.
Der sker så mange ting for tiden, ikke glædelige ting nu og her, men ting der gør ondt og gør mig trist.
Så har brug for at komme væk fra dagligdagen, væk fra en ferie på 3 uger i danmark, hvor det eneste der var planlagt var den årlige tur til Langeland Festival.
Så nu sidder jeg i flyveren på vej til Rhodos, på en u.spec rejse.... første gang i mit liv jeg rejser alene og til u.spec - ja, hvorfor ikke prøve flere nye ting på engang :-)

Håber at få en uge i sommer, sol, varme og blåt vand, samtidigt med en uge til tænke over tingene, tænke over livet, fortiden og især fremtiden.

Denne blog skal bruges som dagbog for mig og får jer der har lyst til at læse med.
Lige inden jeg satte mig i flyveren sendte jeg en sms til en lille flok mennesker og fortalte at jeg håbede på besked hjemme fra Danmark om alt imellem jord og himmel, så derfor vil der også være mulighed for at kommentere her på siden. 

Jeg skrev også at jeg hver dag vil finde en god ting ved at rejse alene, men den ide har jeg udvidet, så derfor skal det som minimum være 3 positive og 3 negative (de negative på gerne være mindre end 3) ting ved hver dag.

Ved endnu ikke om der er internet der hvor jeg skal bo, så hvornår bloggen bliver opdateret kan jeg ikke sige,  men der vil komme et indlæg for hver dag.

God læsning, Heidi :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar