søndag den 24. juli 2011

7. Dag - endnu en dag ved pool

Droppede allerede i går aftes løbeturen, og håbede jeg måske kunne sov fra sygdommen, og det er faktisk gået rigtig godt - har nu bare næsten ingen stemme og hoster vildt.

Startede dagen med en film, og afslapning inden dører inden jeg endelig fik bevæget mig ned til poolen, og der var kun venneparret fra Nordsjælland og en drænet pool.

Vi gik i gang med at fylde poolen, og fjerne blade og andre ting der var faldet ned i løbet aften (ja, vi er også pool service her, vi gør meget selv). Hurtigt kom der en pool mand, som tog badetøj på (godt nok tidligt at holde pause), og sprang ned der hvor ventilen er, et kæmpe rum under jorden næsten fyldt med vand, stigen forsvandt under ham, så vi måtte også hjælpe ham op. Så de næste mange timer pumpede der vand tilbage i poolen, mens vi slappede af.. rigtig mange holdte pause i skyggen og viste sig først op af eftermiddagen , så Zumba timen måtte udsættes til senere. Jep, vi tog lige en meget kort time i Zumba i poolen, vildt skægt.

Og endelig... blev jeg færdig med min lydbog, og jeg gentager: 1 bog, kun 1 bog - så jeg slæber da bare alle 5 bøger med hjem igen !!

Efter endnu en dejlig dag ved poolen og solbrændt heden breder sig jævnt på min krop snuppede jeg lige en film mere i køligheden på værelset.

Pludselig bankede det på døren, og nogen af de unge spurgte om jeg vil med ud og spise og på bar bagefter, ih hvor er de søde...

Så efter et bad, kaste alt i kufferten var jeg klar til middag i godt selskab.

Opdagede dog lige at min kuffert er flækket - så nu skal jeg lige have fat i SAS når jeg lande lørdag nat, håber de man erstatte min kuffert ??

Nå, men afsted med de unge på super hyggelig restaurant helt nede ved havnen, super ekstra service selvom der var problemer med maden.

Bagefter var vi på super luksus bar med lækre drinks, mums... derefter fulgte jeg den ene unge pige hjem (god undskyldning) og så kunne jeg slutte den sidste og rigtige hyggelige aften af med en god film.

Positive:
1. Bog færdig
2. Kuffert flækket, nu kuffert i sigte
3. Middag i godt selskab
4. Har nu undværet internet i flere dage, vildt - men fedt

Negative:
Stadig ingen, udover det er sidste dag i morgen... øv øv !!

Godnat fra Rhodos :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar