søndag den 24. juli 2011

4.dag - meget stille dag

Startede med en løbe tur på 3 km, er forbavset over hvor mange jeg egentlig møder, men så alligevel ikke. Efter løbeturen hjem og få noget frugt og så lige en skraber på en times tid inden poolen kalder.

Er virkelig blevet ramt af air con syge, har feber, næsen løber og det gør bare ondt i ørerne og halsen. Måtte give op her til aften og gå på apoteket, så nu håber jeg det er vidunder piller og næsespray jeg har fået fingrerne i.

Hele dagen har der været fyldt med folk i pool baren som endnu ikke er åben, men nu siger de at det bliver i morgen, og de knokler (efter græsk maner) vildt, eller noget....

Vil lige præsentere dansker klikken:
Pigerne fra Køge - total party piger og ikke så gamle
Venneparret fra Nordsjælland, super søde unge mennesker
De blonde piger, 2 lidt ældre piger, også mine naboer
Fam. Viggo, mor og far samt deres 1,5 år gamle søn Viggo
Hr. & Fru Mythos, intet som en kold øl nu når man ikke ryger mere
Fam. Kokkedal - mor ,far og teenage søn, far meget snaksalig
Hr. & Fru Stormave - meget favnenede mennesker, intet ondt i dem
Singlepigen - ja, det håber jeg de andre kalder mig istedet for den enelige kvinde.

Der er flere end os, men de deltager ikke rigtig i "klikken"

Må lige anbefale lydbøger,  er stadig igang med den første og koncentrere mig rigtig meget. Mig som normalt æder en bog i løbet af 2 dage har endnu ikke åbnet en eneste bog, og jeg har endda 5 med, må nok se i øjnene at de kommer med hjem igen ulæste... hvorfor slæber man altid for meget tøj med, og denne gang for mange bøger - det har jeg aldrig prøvet før.

Meningen med den ferie var ud over at komme væk hjemmefra, slappe af og finde sommeren var også jeg skulle lade tankerne løbe, få tænkt over alle de ting jeg vare ville væk fra ,tænke over de relationer jeg har med andre mennsker. Men der er ligesom ikke plads, der sker så meget andet og sent om aften vil jeg hellere se en film end sætte tankerne igang. Så er kommet til den beslutning at hvis tankerne kommer så er der super godt og hvis ikke så er der lige så godt, gider ikke at gå og skælde ud på mig selv, det er da sgu nok nogen andre der gør...

Guiden var forbi i dag og jeg bestilte en tur til Mamaris, hvad tænker du måske, Marmaris er i Tyrkiet, men Bernie er jo i Grækenland.... ja, men Tyrkiet ligger kun 18 km sejltur her fra.

Så i morgen meget (og jeg gentager meget tidligt) skal jeg så klar og bliver hentet af bussen for at køre til havnen og så smutter jeg til Tyrkiet - tror jeg bliver spændende.

Positive:
1. Tankerne der ikke presses frem
2. Total afslappet
3. Ud af huset (kolonien) planlagt

Negative:
1. Aircon syge
2. Baren er åben
3. Kan ikke smage noget

Baren ved pool åbner ikke i morgen, nej den er åbnet nu, med en masse indfødte gæster, fest og meget høj musik... nu vil jeg gerne ned i noget af det gamle og bom og få ro - kunne lige så godt sove ved pool, så højt er det.... aarrgghh.... :-(

Hilsen fra "party" pigen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar